9 Οκτ 2013

ΑΣΚΗΣΗ: 7 πλεονεκτήματα της τακτικής φυσικής δραστηριότητας. Μάθε πως η άσκηση μπορεί να βελτίωσει τη ζωή σου.



Νο. 1: Έλεγχος του σωματικού σου βάρους
Η άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει στην πρόληψη για την αύξηση του βάρους σου. Κάθε φορά που λαμβάνεις μέρος σε μια φυσική δραστηριότητα καις θερμίδες. Όσο μεγαλύτερη είναι η συχνότητα που λαμβάνεις μέρος σε σωματική δραστηριότητα τόσες περισσότερες θερμίδες καίς. Δεν χρειάζεται να σπαταλήσεις μεγάλο κομμάτι του χρόνου σου.
Αν δεν μπορείς να κάνεις πραγματική προπόνηση, απλά γίνε πιο δραστήριος στις καθημερινές σου δραστηριότητες. Ανέβα τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, κάνε τις κοντινές μετακινήσεις με τα πόδια ή το ποδήλατο αντί για το αυτοκίνητο ή το μηχανάκι.

Νο. 2: Βελτιώνει την υγεία και καταπολεμά τις ασθένειες
Είναι γνωστό ότι η άσκηση μπορεί να ελέγξει μεγάλο εύρος προβλημάτων υγείας, περιλαμβανομένων μεταβολικών συνδρόμων, καρδιακά νοσήματα, υπέρταση, διαβήτης, κατάθλιψη, αρθρίτιδα κ.α.

Νο. 3: Βελτίωση διάθεσης
Η άσκηση προκαλεί την έκκριση διαφόρων εγκεφαλικών χημικών ουσιών που σε κάνουν να αισθάνεσαι περισσότερο χαρούμενος. Κάτι που είναι χρήσιμο για να βελτιώσεις τη διάθεση σου, όταν η ψυχολογία σου δεν είναι και τόσο καλή ή μετά από μια αγχωτική μέρα στη δουλειά. Η άσκηση σου αυξάνει την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και βελτιώνει την αυτοεκτίμηση σου.
 
Νο. 4: Σε γεμίζει ενέργεια
Η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα προσφέρει οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες στον οργανισμό και βοηθάει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα να λειτουργεί πιο οικονομικά και αποδοτικά. Περισσότερη ενέργεια λοιπόν για τις καθημερινές δραστηριότητες.

Νο. 5: Προωθεί καλύτερο ύπνο.
Η τακτική άσκηση βοηθάει στον γρηγορότερο και πιο βαθύ ύπνο τα βράδια. Αρκεί να μην πραγματοποιείται κοντά στην ώρα του ύπνου γιατί πιθανόν να προκαλέσει υπερένταση.

Νο. 6: Φέρνει πίσω την ενεργητικότητα στην ερωτική ζωή.
Η άσκηση σου προκαλεί ενεργητικότητα και σε κάνει να εκπέμπεις μια θετική  εικόνα του εαυτού σου, όπου έχει θετικό αντίκτυπο στην ερωτική σου ζωή. Επίσης τακτική φυσική δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη διέγερση στις γυναίκες. Ενώ και οι άντρες που ασκούνται συχνότερα είναι λιγότερο επιρρεπής σε στυτικές δυσλειτουργίες σε σχέση με αυτούς που δεν ασκούνται.   

Νο. 7: Η άσκηση μπορεί να γίνει διασκέδαση
Η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα μπορεί να γίνει ένας ευχάριστος τρόπος να περάσεις τον ελεύθερο χρόνο σου. Σου δίνει τη δυνατότητα να χαλαρώσεις, να χαρείς την εξοχή ή να λάβεις μέρος σε δραστηριότητες που σε κάνουν χαρούμενο. Η φυσική δραστηριότητα επίσης σε βοηθάει να συνδεθείς με την οικογένεια ή τους φίλους σε μια χαρούμενη κοινωνική σύνθεση. Έτσι, η συμμετοχή σε μαθήματα χορού ή σε ένα ομαδικό άθλημα μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό. Βρείτε κάτι που σας αρέσει και κάντε το. Αν βαρεθείτε απλά δοκιμάστε κάτι άλλο.

  Ως γενικός στόχος 30 λεπτά άσκησης την ημέρα αρκεί. Αν θέλεις όμως να χάσεις βάρος ή να επιτύχεις ιδιαίτερους στόχους ίσως χρειάζεται παραπάνω άσκηση και ιδιαίτερα προγράμματα. Πάντα σύμμαχος για ενημέρωση είναι ο γιατρός σας, ο φυσικοθεραπευτής σας ή ο γυμναστής σας για οποιαδήποτε πληροφορία.


 Πηγή: www.mayoclinic.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...